Forum dyskusyjne
Cleartrip IRTCT
kategoria podróże po świecie
kraj Indie
stock 12:29 | 25.03.2012
HejJak obchodzicie kwestię logowania się i rejestracji bez nr indyjskiej komórki. Wysyłacie skany paszportu i prosicie o ten nr na maila czy jak. Dumam dumam i nie mogę tematu rozgryźć.
lenk 22:01 | 29.03.2012
Witaj,czy udało się Tobie rozgyźć temat. Zamierzam również zarezerwować pociągi przez Cleartrip. Mam jeszcze sporo czasu więc nie próbowałam.M
stock 06:59 | 30.03.2012
rejestrujesz się normalnie na irCTC, wpisujesz swój polski nr telefonu. Potem skanujesz paszport z wizą i wysyłasz go do nich na maila w stylu care@irctc czy coś w ten deseń. I oni wysyłają Ci mobile veryfication number. Tyle teorii. Na w/w mobile number czekam 4 dzień - pisze do nich maile codziennie - mają mnie w dupie. Na zapytania odpowiadali z reguły po kilku godzinach. Z tym maja kłopot 4 dniowy.
lenk 10:16 | 30.03.2012
Dzięki za info. Życzę wytrwałości i proszę, daj znać czy się w końcu udało.Pozdrawiam M
mar.wo 11:32 | 31.03.2012
Jeśli przeskoczysz szczęśliwie temat "nr telefonu " pozostanie Ci problem płatności kartą , IRTCT akceptuje wybrane banki zachodnie .Moim zdaniem Cleartrip .Powo i pozdro
mar.wo 14:08 | 31.03.2012
rejestrujesz się normalnie na irCTC, wpisujesz swój polski nr telefonu. Potem skanujesz paszport z wizą i wysyłasz go do nich na maila w stylu care@irctc czy coś w ten deseń. I oni wysyłają Ci mobile veryfication number. Tyle teoriiStandardowo( jeśli masz nr +91 ....) otrzymujesz ten kod po około 2-3 min
kasiafromilawa 20:11 | 31.03.2012
sprawa jest taka, ze ja mam nr indyjski i moge go wam wszystkim zapozyczyc:)problem jest taki, ze mam po prostu karte sim (uzywalam jej w indiach) a teraz po prostu lezy.
czy ten nr musi byc wlaczony? czy wystarczy ze jest? moge go oczywiscie wlaczyc, ale obawiam sie ze w europie nie bedze dzialal.
bo tez niedlugo bede chciala kupic bilet online, wiec jesli ktos cos wie to prosze o infoo. :))
Jakietaniebilety 11:06 | 01.04.2012
ja sie poddalam i kupuje tutaj w biurach. Ani na clear trip nie dalo rady ani na make my trip. Oni przypadkiem nie wysylaja na ten wpisany numer jakiegos smsa potrzebnego do rejestracji?
stock 11:04 | 01.04.2012
w cleartrip przy przejsciu juz do wypelniania danych pasazerów mam się ponownie rejestrowac w irctc. Moimo ze jestem juz zarejestrowany - paranoja jakas. Jak to obejsc ?
lenk 17:56 | 01.04.2012
CZY KOMUŚ W POLSCE UDAŁO SIĘ ZAKUPIĆ BILETY PRZEZ CLEARTRIP????? Zaczynam wątpić :(
stock 18:13 | 01.04.2012
ja walcze od dwóch dni z irctc cleartripem i yatrą - na razie bez sukcesów. Jak hasła przejdą to banki nie puszczaqją i na odwrót. :(
kasiafromilawa 18:45 | 01.04.2012
napisałam meila do irtct, z zapytaniem jak mozna kupic bilet na pociag z europy, zobaczymy co odpisza,w razie czego poinformuje was.
kasiafromilawa 23:16 | 01.04.2012
no wiec bezsens..Note:
INDIAN mobile no. is mandatory for registration. If you did not have an
Indian mobile no. then
You can register at our website by filling in your mobile number. Further
you need to send the scanned copy of your passport so that we can forward
your email to the concerned department. Scanned passport should be sent as
an attachment only (not embedded inside the email body) and size of this
attachment should be less than 1MB.
Please note that you will receive your mobile verification code through
email sent to your registered email ID.
PS: If you are a registered user of IRCTC, please communicate with us
through the email ID registered in your IRCTC user profile.
Thanks & Regards
Shehnaz Bano
lenk 20:47 | 02.04.2012
Sens jest tylko efekty marne. Z tego wynika, że Stock jest na dobrej drodze. Trzymam kciuki i daj, proszę, znać czy Twoja wytrwałość została nagrodzona skutecznym zakupem. Pozdrawiam M
stock 09:05 | 03.04.2012
hehehe - poki co olałem wąsaczy i ich system rezerwacji kolei - dalsza walka skończyłaby się alkoholizmem - bo coraz więcej piwek żłopałem ślęcząc nad irctc :) :) Pojutrze wylatuję - będe szukał busów lub w agencjach turystycznych.
lenk 21:02 | 03.04.2012
dla pocieszenia : nie tylko my mamy problem. Na forum Cleartrip aż huczy od rożalenia rozgoryczonych, niedoszłych klientów. Mam nadzieję, że do końca roku coś się zmieni. Mam czas...a jeśli nie...to i tak pojadę i też będzie dobrze, inaczej ale dobrze :)))Pozdrawiam M
jaco 22:23 | 07.04.2012
Witam. Też walczyłem jak na razie bez skutku z rejestracją , chwilowo dałem sobie spokój bo ktoś mi załatwia namiary na znajomego w Indiach który mówi po Polsku i może się uda załatwić ich nr komórkowy Mój angielski jest dość słaby ale gdzieś na jakimś forum ktoś się chwalił po angielsku że wysłał skan paszportu z loginami pod ten adres i dostał bardzo szybko kod , więc próbujcie i dajcie znać :) wsoperations@irctc.co.in
beesmark 13:21 | 23.06.2012
Hej, mnie się udało kupic bilety na całą trasę Bombaj-Jaipur-Delhi-Agra-Varanasi-Bombaj. Zarezerwowałem wszystko przed wyjazdem bo bilety są śmiesznie tanie i nawet jak monsun pokrzyżuje mi plany to niewielka strata (jadę 17 lipca 2012). Zrobiłem tak jak ktoś juz pisał podałem lipny numet tel i support w ciągu 24h wysłał mi kod na mail. Dodam, że mieszkam we Francji i podawałem francuski adres itp... rezerwując używałem też francuskiej karty kredytowej Masterdcard i przeszło gładko :) Powodzenia, to jest do zrobienia :)
emka57 14:37 | 20.08.2012
Potwierdzam!!!Również udało mi się obejść problem braku indyjskiej komórki przy rejestracji na IRCTC. Wczoraj wysłałem do nich maila (skan paszportu tez) i w ciagu mniej niż 24 godz dostałem na maila kod i konto na IRCTC aktywne!
stock 22:57 | 20.08.2012
1 krok do przodu zatem juz jesteś :) Teraz płatność naszymi kartami :) Tam też czekają niespodzianki :)
emka57 20:14 | 21.08.2012
No właśnie! Słyszałem! Dlatego chcę kupować przez Cleartrip ale jak dodtąd nie mogę się z nimi dogadać w sprawie przesłania "mobile OTP" na maila lub moją komórkę, bo indyjskiej nie mam - a to jest konieczne do "synchronizacji" konta na Cleartrip z kontem na IRCTC. Innym się udało więc liczę, że i mi się uda - czekam cierpliwie, dzisiaj wysłałem im w tej sprawie kilka maili ...
emka57 13:48 | 31.08.2012
No wreszcie!!! Po 2 tygodniach wymiany maili z nimi (IRCTC) wreszcie dostałem od nich 2 potrzebne hasła (oba na maila) i konto na Cleartrip jest już "zsynchronizowane" z IRCTC - mogę kupowac bilety kolejowe przez Cleartrip.
stock 11:44 | 12.09.2012
synchronizacja to pikuś. Ja w lutym nie mogłem płacic karta - ŻADNĄ !!! Mimo ze wskazywali mi hindusi które karty przechodza - to niestety nic z tego. Więc pojechałem na tzw żywioł.
emka57 13:20 | 16.09.2012
Bez żadnego problemu kupiłem wszystkie bilety - płaciłem kartą kredytową Mastercard Citibanku - wogóle serwis działa bardzo dobrze, bezżadnych zarzutów! Nawet niechcący przetrenowałem zwrot biletu bo przez pomyłkę kupiłem na inna datę - też działa!Polecam Cleartrip!
_Karo_ 14:10 | 21.09.2012
Ja też kupiłam bilety bez żadnego problemu, dziś wysłałam mail ze skanem paszportu, po 3 godzinach przysłali mi hasło. Płaciłam kartą Visa, rezerwowałam przez makemytrip.
soumyahuja1@gmail.com 07:38 | 02.12.2016
get information of how to [url=http://loginirctc.net/]IRCTC Registration[/url] and login to book ticket for traveling.
Koziol 13:23 | 13.12.2016
A miał ktoś z was może podczas wymiany maili z IRCTC, że zamiast odpowiedzi od człowieka po drugiej stronie, regularnie dostawał wiadomość generowaną automatycznie?coś takiego:
reetings,
This message has been automatically generated in response to email sent by you having subject:
"KamilK"
There is no need to reply to this message right now. Your email has been assigned ticket ID [IRCTC #4554087].
Please include ticket ID:
[IRCTC #4554087]
in the subject line of all future correspondence about this issue.
Robertus 23:13 | 13.12.2016
Tak, to jest standard. Potwierdzenie że dostali Twojego maila pod takim a takim numerem, i odpowiedzą w ciągu jakiegoś tam czasu.
Koziol 11:59 | 14.12.2016
Rozumie że skroro czekam na odpowiedź już ponad tydzień to czastak ich reakcji jest bliżej nieokreślony? :)
Robertus 19:31 | 14.12.2016
Poznaj incredible India :DNapisz do nich jeszcze raz.
Czekałem na odpowiedź od kilkunastu godzin do kilku dni.
Koziol 10:00 | 16.12.2016
Jak narazie, to czekam coś koło tygodnia i ślę im maila średnio co dwa dni. Niestety cisza.
Podobne wątki podróże po świecie INDIE
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.