Forum dyskusyjne

Co zabrać

kategoria podróże po świecie

kraj Indie

talia dołączył
20.07.2009

talia 14:03 | 21.07.2009

Wiem, że im mniej, tym lepiej, raz juz pojechałam z walizką 22 kg na wczasy, musiałam ją sama targać, więc wiecej tego błędu nie popełnię :) Tylko nie wiem, jaki plecak potrzeba, żeby te wszystkie niezbędne rzeczy na wyprawę indyjską, tonę leków itp. zmieścić do niego. Bo nie mam jeszcze doświadczenia w pakowaniu plecaków na wyprawe, do tej pory jeździłam z walizkami.

zgłoszone do moderacji

pysia1976 dołączył
10.11.2008

pysia1976 13:32 | 21.07.2009

Hej,
ja polecam 50litrów i mniej tym lepiej - nie będziesz miała pokus by tam napychać więcej rzeczy :)

zgłoszone do moderacji

Promyczek dołączył
11.01.2009

Promyczek 11:30 | 21.07.2009

ahc i wody utlenione w zelu tez sa ok, takie plastry zamykajace glebokie rany i Tribiotic czesto sie przydaja. Plecak 50-60 litrow jesli ktos sie umie ekonomicznei spakowac:) i sa takie "worki" na plecaki w sklepie podroznika, sprawzaja sie bardzo zwlaszcza, ze ponoc z bagazy czasem lubi cos zginac.

zgłoszone do moderacji

Bo1 dołączył
30.06.2007

Bo1 23:00 | 20.07.2009

im mniejszy - tym lepszy. Czasem wiele godzin spędzisz w jego towarzystwie...:). Mniejszy wystarczy. Kosmetyki w saszetkach. Zamiast ręcznika, prześcieradła i okrycia zabieram kolorowe bawełniane pareo - zastępuje wszystko i szybko schnie (lepsze od szybkoschnących ciuchów, a spódnica czy szal w sekundę :). Wbrew radom Makensisa grzałka kilkakrotnie bardzo mi się przydała -nie preferuję * hoteli jeśli wyjazd nie służbowy. Maść Tribiotic. Waciki kosmetyczne - ratowały nogi na trekkingach i w Tybecie i Nepalu nie tylko mnie :D. Pzdr

zgłoszone do moderacji

talia dołączył
20.07.2009

talia 22:24 | 20.07.2009