/ / INDIE > ocena trasy i zapraszam na szlak > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

ocena trasy i zapraszam na szlak

kategoria podróże po świecie

kraj Indie

michal85 dołączył
03.10.2012

michal85 23:31 | 24.11.2012

Witam, tak jak w temacie, prosze o ocene trasy i jesli ktos sie chce dolaczyc do jakiegos odcinka trasy - zapraszam.
Jestem fotografem i mam czas na ten trip do konca kwietnia, no chyba ze kasa sie skonczy wczesniej , bo wyjazd bedzie niskobudzetowy.

Wylatuje z Londynu 28.11.12 do Dubaju, tu zostane kilka dni i 03.12.12 laduje w Delhi. W Delhi i Agrze kolejne kilka dni i zaczynam od Rajastanu ( Shekhawati, Jaipur, Pushkar, Udaipur). Dalej na poludnie w wielkim skrocie : Gujarat(ok tygodnia) i dalej: Ajanta, Bombaj, Hampi do Kerala- Varkala (tu kilka tygodni) .
Dalej juz wschodnim wybrzezem : Maduraj , Tirchy , Thanjavur , Chidambaram. I tu mam maly dylemat : Kalkuta , czy od razu Varanasi??? Jesli ktos moze doradzic bede bardzo wdzieczny.
Z Varanasi do Khajuraho, Orchha, i dalej na polnoc- Kaszmir.
Tutaj zaczyna sie druga czesc wyprawy, na pewno trudniejsza, ale jako fotograf nie moge tego ominac. Zaczynam w Amristar, McLeod Ganji , Jammu, Srinagar, Leh, Manali , Shimla.
Z Shimali w zaleznosci od funduszy : Delhi i powrot, lub - co mniej prawdopodobne , chociaz bardzo bym chcial : Nepal i maly treking w gorach.

Oczywiscie plan podrozy jest bardzo ogolny i na miejscu ulegnie jakims zmianom. Jesli ktos ma jakies wskazowki bede bardzo wdzieczny, jesli ktos chce sie dolaczyc do jakiegos odcinka - dawajcie znac.

Jak wspomnialem wczesniej mam czas do konca kwietnia. Biletu powrotnego jeszcze nie mam , kupie jak skoncze trase, lub gdy skoncza sie fundusze, albo bede mial juz po prostu dosc ;)

pozdrawiam Michal
www.studio44.pro

turkus dołączył
02.07.2006

turkus 02:11 | 25.11.2012