Forum dyskusyjne
Szukam kompanów do podróży po świecie
kategoria podróże po świecie
kraj Boliwia
mateusz_foto-video_travel 19:50 | 14.12.2012
Witam !Szukam kompanów do podróży po świecie.
Ja jestem z Katowic, mam 23 lata, mi także marzy się daleka wyprawa, szukam ludzi z podobnymi zainteresowaniami, podczas podróży preferowałbym system zwiedzania raczej bardzo lajtowy nie jakiś mega trekking po górach, ale też nie wygrzewanie się na plaży, na co dzień pracuję w branży foto-video, więc podczas wyjazdu chciałbym mieć swobodę fotografowania czyli np. jeśli zobaczymy coś fajnego to się zatrzymujemy na jakiś czas i coś tam filmujemy robimy jakieś fotki itd. bez pośpiechu.
Jeśli chodzi o kierunek wyprawy, to kręci mnie ameryka pd, ameryka pł wsumie też :), kraje arabskie, azja, australia... generalnie cały świat mnie kręci :)
jeśli chodzi o doświadczenie w podróżowaniu to do tej pory podróżowałem jedynie z biurami podróży... ale przyszedł czas , że chcę to zmienić i chcę zacząć naprawdę "zwiedzać świat" a nie popijać drinki w przyhotelowym basenie w opcji all incl.
znam j. angielski,
budżet: nie chce bujać się w 5* hotelach, ale też nie chcę spać pod mostem :)
Jakbyś był zainteresowany to daj znać :) Pozdro !
Mateusz
mono01 22:21 | 14.12.2012
Wylatujemy 29.04 jest nas troje, szukamy czwartej osoby, bilety jeszcze dostępne za dobre pieniądze. Plan obejmuje Peru i kawałek Boliwii. Jeżeli jesteś zainteresowany pisz
Daniel85 18:03 | 19.12.2012
A w jakiej formie chcesz zwiedzać ten Świat?Tu jest moje ogłoszenie:
http://www.globtroter.pl/forum/watek,46118,przeprowadzka,,,.html
Wpisuje się ono jakoś w Twoje oczekiwania?
wacek777 16:29 | 21.12.2012