Forum dyskusyjne

Bieszczady

kategoria podróże po świecie

kraj Polska

Faelivrin dołączył
04.07.2016

Faelivrin 14:44 | 04.07.2016

Witam,

wybieram się pierwszy raz w Bieszczady, z paroma osobami. Chciałabym dowiedzieć się, które miejsca najlepiej zwiedzić ( w ciągu tygodnia) oraz gdzie polecacie noclegi, najlepiej domki z aneksem kuchennym w pobliżu którego znajduje się sklep. Posiadam auto, także nie będę mieć problemu z komunikacją. Dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam.

olgaXY dołączył
06.07.2016

olgaXY 11:23 | 06.07.2016

Witam. Polecam serce Bieszczad czyli Bieszczadzki Park Narodowy. Możesz też zatrzymać się w Ustrzykach które mogą być baza wypadową na parę szlaków. Na pewno szczyt Tarnica, no i szlaki Parku. Co do noclegów to nie mam doświadczenia w domkach,raczej schroniska. Jeśli jesteś z Poznania służę przewodnikiem,najlepiej samemu opracować trasy.pozdr

Faelivrin dołączył
04.07.2016

Faelivrin 10:57 | 10.07.2016

Dziękuje, zatrzymam się w Wetlinie i właśnie sama planuje rozplanować trasy. Pozdrawiam

seul dołączył
13.07.2016

seul 15:36 | 13.07.2016

Również zachęcam do odwiedzenia serca Bieszczad. Nie bez powodu mówi się o nich jako "najdzikszych górach w Polsce". ;) Po latach odwiedzania Tatr, stwierdzam, że są przereklamowane, warto promować wycieczki w mniej znane pasma górskie.

Anna Te dołączył
18.07.2016

Anna Te 20:59 | 18.07.2016

Tarnica - przez Przełęcz Bukowską, Rozsypaniec, Halicz. Pięęęękne widoki po drodze. Do tego Mała i Wielka Rawka, Połonina Caryńska i Wetlińska - to klasyka :) Polecam też rezerwat Sine Wiry i szlak "Bieszczady Odnalezione". Odradzam Solinę...Miłego pobytu!

karollo67 dołączył
08.12.2016

karollo67 10:11 | 08.12.2016