Forum dyskusyjne

Jak wyposarzyć konia w Mongolii

kategoria podróże po świecie

wagabundakufel dołączył
25.04.2007

wagabundakufel 14:26 | 14.09.2007

Witam. W czerwcu 2008 roku wybieram się w podróż konno po Mongolii. Z tego co się dowiedziałem, konia ponoć można kupić na targu w Ułan Bator. Jednak trzeba się znać na koniach, aby wybrać takiego, z którym jazda będzie prawdziwą przyjemnością, a i takiego który nas nie pogryzie, ani z siebie nie zrzuci. Otóż mam pytanie do koniarzy, bo sam w tych względach jestem laikiem. Na co należy zwracać uwagę, przy kupnie konia? Poza tym co należy dokupić do konia poza siodłem. Wszelkie wskazówki mile widziane, a jak ktoś w dodatku orientuje się w cenach to już w ogóle bedzie fajnie. Pozdrawiam wszystkich podróżników Sie ma :)

Lunnka dołączył
31.05.2004

Lunnka 00:57 | 16.10.2007