Forum dyskusyjne

Kazachstan Off Road

kategoria podróże po świecie

[konto usuniete] dołączył
28.12.2008

[konto usuniete] 18:44 | 11.02.2009

Witam. Szukam chetnych na wyjazd samochodami terenowymi dookola Kazachstanu. W obecnym planie skupiamy sie jedynie na zwiedzeniu calego Kazachstanu w ciagu jednego miesiaca (zamierzamy byc w KZ cale 30 dni, czyli tyle ila trwa wiza).
Wyjazd okolo 1 lipca

Obecnie mamy 4 samochody, oraz 4 pewne osoby ktore jada na 100%. Szukamy dodatkowych kilku osob.
Nasze auta to Suzuki vitara, 2x Pajero , oraz Land rover Discovery.
Do kazdego auta przewidujemy 4 osoby. Czyli mozemy zabrac dodatkowe 8 osob.
Bardzo chetnie przyjmiemy inne zalogi z wlasnymi autami, tak zeby pojechac na jaknajwiecej aut. Osobiscie jestem mechanikiem, swoje auta mamy przygotowane perfekcyjnie.

Moze teraz troche o samej wyprawie.
Wyruszamu z krakowa 1 lipca. Planujemy kilka dni spedzic na Ukrainie swiedzajac Odesse oraz caly Krym. Oczywiscie zwiedzimy tez po drodze inne ciekawe miasta. Z krymu kierujemy sie do Wolgogradu. Nastepnie jedziemy do Astrahaia gdzie przekraczamy granice RU-KZ. Kolejnym punktem w ktorym sie zatrzymujemy to miasto Atyrau w kazachstanie oraz Morze Kaspijskie. Pozniej kierujemy sie nieutwardzonymi drogami do Aralska gdze chcemy zobaczyc krajobraz po katastrofa ekologicznej czyli wysychajace Jezioro Aralskie i wraki statkow.
Nastepnie jedziemy prosto do Ałma-Aty gdzie chcemy zatrzymac sie nad jeziorem Kapchagay. Tutaj zamierzamy zabawic kilka dni ze wzgledu na rzeke Ili w ktorej zamierzamy zapolowac na 100 kilowego suma. Pozniej kierujemy sie nad jezioro Bałkasz, Alakol i Zajsan. Dalej jedziemy na polnocny zachod gdzie czeka na ans Karaganda oraz stolica Astana.
Po zwiedzeniu tych miast jedziemy dalej na zachod do Aktyubinska a dalej Uralsk i na tym koniec Kazachstanu. Droga powrotna do Polski to po najrotszej trasie przez Kijow. Byc moze po drodze bedzie cos ciekawego i sie zatrzymamy.