Forum dyskusyjne
Kopper 23:30 | 04.01.2014
Witam,Czy ktoś z Was korzystał z portalu tickets.pl ? Znalazłem tanie bilety ale w internecie nie ma zbyt dużo opinii na jego temat.
Pozdrawiam.
iza8585 22:02 | 06.01.2014
Moja koleżanka z którą lecę do Bangkoku kupiła wczoraj dla nas bilety przez skyscannera a później przekierowało ją na tickets.pl. Cena biletu niby 2.494 zł. Po dokonaniu przelewu i przesłaniu potwierdzenia na maila okazało się,że bilet kosztował ponad 2.600 także ponad 200zł więcej za jedną osobę. Mają dłuuuugi regulamin. Doliczają sobie swoje. Pozdrawiam
flecior 03:46 | 06.09.2015
OSZUŚCI!!!!!!!! Tickets PL OSZUŚCI!!!!Jestem właśnie w trakcie prób zwracania biletu powrotnego. Po zrobieniu wszystkiego co mi kazano na ichniejszej stronie, dostałam od nich maila, że kwota podlegająca zwrotowi to 579 PLN, no ok, to zaakceptowałam na ich stronie,ze zgadzam się na zwrot takiej kwoty.
W tym momencie powinna zacząć się procedura zwrotu, ale nie, dostałam następnego maila, że kwota podlegająca zwrotowi to 405 PLN, więc odpisałam z zapytaniem o co chodzi.
Odpisano mi, że tamta kwota to była pomyłka i że 405 PLN to kwota właściwa.
Korespondowałam sobie jeszcze jakiś czas z ich helpdeskiem domagając się uznania pierwszej kwoty, ponieważ wszystkie kroki odbyły się zgodnie z ich wytycznymi, w odpowiedzi dostawałam mniej więcej to samo, że kwota podlegająca zwrotowi to 405 PLN.
W jednym mailu zostały wyszczególnione elementy biletu podlegające zwrotowi, z których wychodziła kwota 405 PLN.(jest to kwota po odjęciu płatności za rozpatrzenie wniosku)
Zaakceptowałam w takim razie tę kwotę z nadzieją, że może tyle mi zwrócą.
Niestety.....dostałam kolejnego maila że wg zasad taryfy wartość opłaty za usługę przekracza kwotę podlegającą zwrotowi.........
Nie wiem co mam teraz zrobić, bo to są jakieś jaja.
OBIECUJĄ JEDNO, PÓŹNIEJ DRUGIE, A NA KOŃCU MÓWIĄ, ŻE JEDNAK, W SUMIE, WŁAŚCIWIE TO SIĘ ROZMYŚLILIŚMY..........
ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z NIMI !!!!
Jacky 08:31 | 06.09.2015
Witam.Poczytajcie na forach:
Tickets.pl to ukraiński pośrednik z siedzibą we Lwowie. Podaje ceny bardzo atrakcyjne w stosunku do konkurencji a potem przelicza je według kursu euro. Stąd ceny tak czasami mocno się różnią. Dla mnie takie praktyki są niedopuszczalne (dziwne dla mnie też było to ,że można płacić tylko kartą debetową lub w tylko jednym z oddziałów banku w Wa-wie) Złożyłem na to działanie skargę do portalu momondo - mają się tym zająć.
Osobiście radzę unikać tego sprzedawcy, mimo że wyszukiwarka pokazuje ceny dużo niższe na wybrany lot.
.
skemot 09:33 | 06.09.2015
ja też niedawno skusiłem się na trochę niższą cenę w tickets.pl w porównaniu z innymi pośrednikami.po wybraniu lotu zapłaciłem przelewem (PayU, bez dodatkowych opłat), e-mailem otrzymałem potwierdenie rezerwacj, ale nie przyszły e-bilety...
na drugi dzień rano dostałem e-maila, że moja rezerwcja została anulowana ponieważ "linie lotnicze zmieniły taryfę".
ze zwrotem całej zapłaconej sumy nie było na szczęście problemu - trwało to 2-3 dni.
kilka dni pożniej kupiłem te same bilety na budgetair.pl. same bilety były nawet ciut tańsze niż wcześniej na tickets.pl, ale trzeba było dopłacić 134 zl. za płatność kartą...
E 13:56 | 22.08.2016
Zgadzam się - masakra jakas, walcze wlasnie z ich helpdeskiem, ale to jakas kpisa, nikt nie odbiera telefonu. Na kilkadziesiąt prób udało mi się dodzwonic raz i nikt nie był mi w stanie pomóc.Linie Lotnicze zezwalają na zmianę daty, ale tickets.pl nie dopuszcza płatności, mimo, że karta jest na 100% ważna, nie ma błędu. Mój bank twierdzi, że musi być jakiś błąd ze strony sprzedawcy, a tickets'pl ma to w nosie i nawet nie sprawdził czy tak nie jest. W związku z tym nie mam możliwości zmiany daty. Absurd jakiś.
paramedic 07:25 | 08.09.2015
Witam, pod koniec sierpnia kupiłem 4 bilety przez portal Tickets.pl. Nie mogę na razie powiedzieć złego słowa o tym pośredniku, płaciłem kartą debetowa i pobrano mi dokładnie taką kwotę która była wskazana na stronie. Po ok 1 godzinie otrzymałem bilety na maila. Nawet kontakt telefoniczny był ok, bo chciałem zapytać o limit bagażu. Czytałem złe opinie o ich firmie ale wszystkie były z przed 3-4 lat kiedy jeszcze nie można bylo płacić w złotówkach, od jakiegoś czasu jest taka możliwość i nie ma już problemów. Ja piszę na własnym doświadczeniu - cena ok, transakcja finansowa ok, bilet na mailu w godzinę, kontakt tel ok.pozdrawiam
E 13:57 | 22.08.2016
Ten portal to porazka, walcze wlasnie z ich helpdeskiem, ale to jakas kpina, nikt nie odbiera telefonu. Na kilkadziesiąt prób udało mi się dodzwonic raz i nikt nie był mi w stanie pomóc.Linie Lotnicze zezwalają na zmianę daty, ale tickets.pl nie przepuszcza mojej płatności, mimo, że karta jest na 100% ważna. Mój bank twierdzi, że musi być jakiś błąd ze strony sprzedawcy (wpisali pewnie błędnie format daty itp), a tickets'pl ma to w nosie i nawet nie sprawdził czy tak nie jest. W związku z tym nie mam możliwości zmiany daty. Absurd jakiś.
travva 14:03 | 22.08.2016
>Ten portal to porazka, walcze wlasnie z ich helpdeskiem, ale to jakas kpina, nikt nie>odbiera telefonu. Na kilkadziesiąt prób udało mi się dodzwonic raz i nikt nie był mi
>w stanie pomóc.
>Linie Lotnicze zezwalają na zmianę daty, ale tickets.pl nie przepuszcza mojej
>płatności, mimo, że karta jest na 100% ważna. Mój bank twierdzi, że musi być jakiś
>błąd ze strony sprzedawcy (wpisali pewnie błędnie format daty itp), a tickets'pl ma
>to w nosie i nawet nie sprawdził czy tak nie jest. W związku z tym nie mam możliwości
>zmiany daty. Absurd jakiś.
potwierdzam, miałam podobne "przyjemności" z tickets. Nie polecam korzystania z ich usług, lepiej poszukać czegoś lepiej funkcjonującego i bardziej wiarygodnego.
[fb] Dariusz Piotrak 14:41 | 04.09.2017
Masakra,TICKETS.PL to strona która próbuje naciągać klienta!
Zapłaciłem za rezerwację biletów z JFK do Denver, ale dostałem informację, że rezerwacja nie jest potwierdzona, ale że w ciągu 3 godzin zostanie wystawiony bilet.
Kolejnego dnia nadal nie było potwierdzenia - dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że muszę zrobić dopłatę kilkuset złotych! Po kilkunastu minutach kłótni dostałem jednak bilet z potwierdzeniem w oryginalnej cenie!!!
Firma chciała wyłudzić dodatkowe pieniądze! To są zwykli oszuści.
Jednym z powodów skorzystania z tej agencji była możliwość otrzymania faktury na Polską firmę - ale okazało się, że pomimo wypełnienia informacji na stronie i wyboru zakupu firmowego, nie dostanę faktury gdyż opłata poszła bezpośrednio do linii lotniczych... Ech, unikać - ta firma powinna przestać istnieć...
alfaro23 18:26 | 29.11.2023
Dzięki temu nadal nie zapłaciłeś więcej pieniędzy niż cena wskazana przy zakupie biletu lotniczego. Mogę opowiedzieć o swoim doświadczeniu - niedawno kupiłem bilet z Warszawy do Bangkoku. Wybrałem Tickets.pl, bo nie chciałem kupować biletu w Oman Airlines i nigdy o nich nie słyszałem. Zakup biletu Warszawa-Bangkok nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi wydatkami. Nie chcę wyjść na kogoś, kto reklamuje Bilety, ale Tickets zwrócił mi pieniądze po Covid, podobnie jak firma O'Leary', ale inne firmy zabrały mi pieniądze...
Piotr-Krk 15:46 | 30.11.2023
> nie chciałem kupować biletu w Oman Airlines i nigdy o nich nie słyszałem.Dla pocieszenia: mało kto słyszał o Oman Airlines. Prawdę mówiąc - nikt nie słyszał. Z tego prostego powodu, że takie linie lotnicze nie istnieją.
Narodowym przewoźnikiem w Omanie jest Oman Air.
Podobne wątki tanie podróżowanie
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.