Forum dyskusyjne

Nocleg w Bangkoku

kategoria podróże po świecie

panlodowy dołączył
01.08.2004

panlodowy 15:57 | 28.12.2011

Witajcie, mam pytanie, bede przelotem w Bangkoku, bede mial w sumie poltora dnia czasu, czy mozecie napisac gdzie mozna fajnie i tanio przenocowac i czy jest cos, co szczegolnie warto zobaczyc majac wlasnie tyle czasu.
Dzieki z góry!


Olita dołączył
19.12.2010

Olita 17:48 | 28.12.2011

przejrzyj strone booking.com ciekawe promocje mozna trafic polecam


Michelle dołączył
25.01.2008

Michelle 11:44 | 29.12.2011

jedziesz autobusem z lotniska za 150bat na Khaosan Road - to najsłynniejsza ulica w mieście - tętni życiem całą dobę :) Tam polecam Hostel KavinPlace (ok 200bat/os/noc). Tam w pobliżu masz też Wielki Pałac, ale na jego zwiedzenie potrzebujesz dużo czasu. Generalnie dość szybko zamykają atrakcje, więc zostaje buszowanie na Khoasan Road. Gdybyś chciał jednak zwiedzić Pałac nie wierz ludziom, ba nawet strażnikom, którzy 300m od wejścia mówią, że Pałac dziś zamknięty i proponują różne wycieczki w zamian tego :)) Niezły bajer, aby sprzedać swoje usługi biednemu turyście - powszechnie stosowany trick :)


grzech333 dołączył
24.10.2011

grzech333 12:11 | 29.12.2011

Khaosan to jedyny słuszny kierunek :) Znajdziesz tam wszystko co potrzeba i za rozsądną cenę. Jeśli chcesz trochę wygodniejsze warunki, ale wciąż za przystępną cenę to polecam Rikka Inn. Za dwójkę AC płaciłem ok 800 BHT. Z Khaosan jest blisko do Wat Pho i pałacu właśnie, można spokojnie wybrać się tam na piechotę.


panlodowy dołączył
01.08.2004

mario-mil dołączył
21.10.2008

mario-mil 16:12 | 29.12.2011

Ja od pewnego czasu-za radą Bynia-zatrzymuję się w Rambuttri Village Inn & Plaza.Hotel usytuowany około 150 metrów od Khao San Road ze wszystkimi z tego tytułu korzyściami-ale za to położonym nieco z boku dlatego sam nocleg jest spokojny.Ceny ok.800 bathów za dwójkę a na dachu do dyspozycji fajny basenik-ekstra sprawa po trudach zwiedzania Bangkokuu.Ulica nazywe się Soi Ram Buttri.


agatttka dołączył
25.10.2009

agatttka 18:46 | 29.12.2011

Ja przy tej ulicy Soi Ram Buttri polecam kawalek dalej, za zakretem Four Sons Village, czysty niedrogi i spokojny. Naprzeciwko sprzedaja przepyyyyyyyyyyyszne (!) uliczne pad-thai obzeralismy sie non stop, obok wozek ze swiezymi owocami mniaaam. A na tym zakrecie (50m) salon, gdzie dziewczyny robia boskie masaze tajskie :)


piotrwaz dołączył
31.01.2010

piotrwaz 18:50 | 29.12.2011

Dzięki Mario właśnie zarezerwowałem pokoiki na luty



Strefa Globtrotera

Forum dyskusyjne

Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.

Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.

Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.

Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.

Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.

Jak dodać wątek

  1. Zarejestruj się w naszym serwisie [tutaj]
  2. Zaloguj się (na każdej stronie)
  3. Utwórz nowy wątek na forum [tutaj]
X

Serwis Globtroter.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Ciateczka mogą też stosować współpracujący z nami reklamodawcy. Czytaj więcej »

Akceptuję Politykę plików cookies

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2000 - 2015 Globtroter.pl