Forum dyskusyjne
obuwie Azja - Jakie
kategoria podróże po świecie
kraj Tajlandia
tomaszpi 04:00 | 16.03.2015
witam,chciałbym zapytać czy wystarcza mi dobrej jakosci adidasy(wygodne do biegania) i sandaly do trzy miesiecznej wyprawy do Azji ?
Nie planuje zapuszczac sie w gory oraz na trekking.
Czy jest ktos w stanie polecić mi sandaly na trzy miesieczna poroz ?
Cena do 250-300. Czy w tej kwocie kupie odpowiednio wygodne i wytrzymale sandaly ?
Bardzo prosze o pomoc.
pozdrawiam !
Anthar 08:24 | 16.03.2015
Witam!Jeśli nie zamierzasz biegać po górach ani po dżungli, to takie obuwie wystarczyć Ci powinno w zupełności.
Co do sandałów, to z doświadczenia poleciłbym Timberlandy, są chyba niezniszczalne, a kosztują ok. 200 zł.
Zenka 11:18 | 16.03.2015
Witam,Nie znam się dobrze na butach, ale mi w praktyce wystarczały porządne sandały (najlepiej takie, które można moczyć np. pod prysznicem) i byle jakie adidasy lub trampki (których najczęściej i tak w ogóle się nie używa). A co do sandałów to myślę, że najlepiej zapytać się w jakimś sklepie sportowym żeby coś polecili :).
pozdrawiam
Edgarek 19:22 | 16.03.2015
To chyba trochę zależy od pory roku i pogody. Nam wystarczyły Crocsy do wszystkiego, ale te buty trzeba lubić, nie każdemu pasują.
bigmark 21:34 | 16.03.2015
Weź byle co , jak ci się rozsypią , to sobie kupisz nowe, za parę złotych. Nie bierz adidasów , chyba ,że wybierasz się w miesiącach jesienno- zimowych ( u nas) , w innym przypadku nawet ich nie wyjmiesz z plecaka.pozdr
bm
https://bigmarkk.wordpress.com/ Indonezja, Wietnam , Kambodża
jamaj 00:53 | 17.03.2015
WitamCo do sandałów to szczerze polecam firmę teva lub keen a tak na prawdę to i tak będziesz śmigał w japonkach większość czasu, adidasy jednak zbyt mało przewiewne jak dla mnie powodzenia.
[konto usuniete] 10:26 | 17.03.2015