/ / TAJLANDIA > obuwie Azja - Jakie > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

obuwie Azja - Jakie

kategoria podróże po świecie

tomaszpi dołączył
16.11.2014

tomaszpi 04:00 | 16.03.2015

witam,
chciałbym zapytać czy wystarcza mi dobrej jakosci adidasy(wygodne do biegania) i sandaly do trzy miesiecznej wyprawy do Azji ?
Nie planuje zapuszczac sie w gory oraz na trekking.
Czy jest ktos w stanie polecić mi sandaly na trzy miesieczna poroz ?
Cena do 250-300. Czy w tej kwocie kupie odpowiednio wygodne i wytrzymale sandaly ?

Bardzo prosze o pomoc.

pozdrawiam !

Anthar dołączył
15.01.2015

Anthar 08:24 | 16.03.2015

Witam!
Jeśli nie zamierzasz biegać po górach ani po dżungli, to takie obuwie wystarczyć Ci powinno w zupełności.
Co do sandałów, to z doświadczenia poleciłbym Timberlandy, są chyba niezniszczalne, a kosztują ok. 200 zł.

Zenka dołączył
09.03.2015

Zenka 11:18 | 16.03.2015

Witam,
Nie znam się dobrze na butach, ale mi w praktyce wystarczały porządne sandały (najlepiej takie, które można moczyć np. pod prysznicem) i byle jakie adidasy lub trampki (których najczęściej i tak w ogóle się nie używa). A co do sandałów to myślę, że najlepiej zapytać się w jakimś sklepie sportowym żeby coś polecili :).
pozdrawiam

Edgarek dołączył
16.08.2008

Edgarek 19:22 | 16.03.2015

To chyba trochę zależy od pory roku i pogody. Nam wystarczyły Crocsy do wszystkiego, ale te buty trzeba lubić, nie każdemu pasują.

bigmark dołączył
26.12.2008

bigmark 21:34 | 16.03.2015

Weź byle co , jak ci się rozsypią , to sobie kupisz nowe, za parę złotych. Nie bierz adidasów , chyba ,że wybierasz się w miesiącach jesienno- zimowych ( u nas) , w innym przypadku nawet ich nie wyjmiesz z plecaka.
pozdr
bm
https://bigmarkk.wordpress.com/ Indonezja, Wietnam , Kambodża

jamaj dołączył
24.01.2011

jamaj 00:53 | 17.03.2015

Witam