/ / TAJLANDIA > Backpackerska wyprawa do Tajlandii > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

Backpackerska wyprawa do Tajlandii

kategoria podróże po świecie

natalia1806 dołączył
22.10.2012

natalia1806 20:15 | 25.08.2014

Witam:)
W listopadzie planuje swoją pierwszą w życiu backpackerską wycieczkę do Tajlandii. Nie mam doświadczenia w tego typu wyprawach, ale od czegoś trzeba zacząć. Moje pytanie kieruję do osób, które już tam były. Chciałabym wiedzieć czy ciezko jest się odnaleźć w Bangkoku, w szczególności mam tutaj namyśli przemieszczanie się komunikacją miejską, czy jest coś na co szczególnie radzicie uważać? Z góry dzięki za odpowiedzi.

turkus dołączył
02.07.2006

turkus 20:37 | 25.08.2014

korzystanie z komunikacji miejskiej jest bardzo proste, w autobusach i promach bilety kupujesz od konduktora, on też często powie gdzie wysiąść.
Metro i skytrain, jak na całym świecie.
wklejam linka, gdzie jest zebrana cała siatka połączeń w Bangkoku:
http://www.transitbangkok.com/

Mareckitravels dołączył
23.08.2014

Mareckitravels 01:32 | 26.08.2014

Gdy przylecisz do Bangkoku to pojedz na Khao-San Road (to uliczka w starej dzielnicy). Wynajmij tam pokoj (okolo $15 do $30). Wyjdz wieczorem na ulice...i zaraz poczujesz sie lepiej:):) (beda tam setki takich jak ty). Usiadz w jednej z wielu knajpek, pogadaj z ludzmi (wszyscy mowia po Angielsku) i wszystkiego sie dowiesz:):)
Marecki

leon15 dołączył
25.05.2014

leon15 09:23 | 26.08.2014

Tak, to jest najbardziej praktyczne i najciekawsze rozwiązanie :)
Tylko te pokoje strasznie drogie :(

thaiwhy dołączył
11.08.2014

thaiwhy 10:04 | 27.08.2014

Nie przejmuj się cenami. Może w Bangkoku jest ciut drożej ale naprawdę da się coś znaleźć na każdą kieszeń. Nam nigdy nie przekroczyły budżetu 1000 zł od osoby a połowę wyjazdu spędzamy nad morzem a tam jest drożej a i my stajemy się bardziej wymagający gdy mamy spędzić gdzieś więcej czasu. Wiele fajnych pokoików mieliśmy po 30-50 zł za pokój :)