pokaż wszystkie artykuły

Kategoria: kraj:ANDORA

Liczba wyszukanych artykułów: 5

HISZPANIA / GÓRY / Autostop przed Andorą / Autostop przed Andorą. W tle Pireneje hiszpańsko-francuskie
liczba komentarzy: 1

liczba odsłon: 1740

sheeroko Jesteśmy, jeszcze z plecakami, przepoceni, zmęczeni i szczęśliwi. Czujemy się wygrani, osiągnęliśmy mały ale jakże dla nas znaczący sukces. To taki osobisty duży lotek którym trafiliśmy szóstkę. Mamy też kontakt z hostem , polską rodziną zapoznaną prze couchsurfing – Aldona z Piotrem i ich synkiem Mikołajem. W naszym oczach rysuje się miłość do tego przepięknego kawałka ziemi. Pierwsze prawdziwe, smaczne posiłki, pierwsza normalna kąpiel i słońce, które da nam jeszcze popalić. Wieczór spędzamy do rana na rozmowach. Każdy o sobie, po trochu. Polska gościnność nie zna granic. Wymęczeni kładziemy się spać po to by od rana przemierzać Barcelonę i wieczorem ruszyć w dalszą podróż gdzieś w kierunku Afryki....

inf.praktczne, droga na miejsce, proga powrotna, zdjęcia, linki

LUKSEMBURG / - / Vianden / Twarz zamku Vianden
liczba komentarzy: 3

liczba odsłon: 4554

tkos Pewnego lipcowego dnia tego lata wsiedliśmy z moją nastoletnią córką do naszego Voyagera, zapakowaliśmy maty, trochę zupek w proszku, małą kuchenkę gazową, napoje, 2 walizki i parę innych rzeczy, po czym wyruszyliśmy w drogę. Naszym celem były najmniejsze kraje Europy: Liechtenstein, Luksemburg, Andora, Monako i San Marino. Przy tej okazji musieliśmy także przejechać przez wiele innych państw, w sumie było ich 15. Cała podróż zajęła nam 17 dni, a przejechaliśmy ok. 6500 km. Spaliśmy w aucie, jedliśmy głównie rzeczy, które sami mogliśmy przyrządzić. To była szkoła taniego podróżowania i na pewno doskonała szkoła życia...

inf.praktczne, droga na miejsce, proga powrotna, zdjęcia

StaryGolf Czwórka przyjaciół. Razem przetestowali się już rok temu w podróży do Chorwacji, Teraz chcą czegoś więcej. Wspólnie realizują projekt, który pozwoli im zwiedzić niemal całą Europę Zachodnią. Bohaterem wycieczki jest jednak tytułowy VW Golf, który musi zawieźć ich do celu.

zdjęcia, mapy, linki

ANDORA / brak / miasto Andora de vella / panorama Andora de Vella
liczba komentarzy: 1

liczba odsłon: 6768

ireq Wyprawa z pełnymi sakwami Girona - Andora - Girona

inf.praktczne, droga na miejsce, proga powrotna, zdjęcia, linki

Cyprian Pierwszy etap samochodowej wyprawy po Afryce Zachodniej.