Forum dyskusyjne
Podróż z aparatem
kategoria podróże po świecie
kraj Wietnam
sandra121192 15:42 | 29.03.2017
Witam!W tym roku chciałabym pojechać w dalszą podróż. Interesuję mnie Wietnam, Tajlandia, Laos, Kambodża, Nepal, Sri Lanka lub Indie.
Jestem miłośnikiem fotografii i planuję bardzo aktywny urlop na przełomie sierpnia/wrzesnia 2017. Nigdy nie byłam w tak dalekiej podróży, więc tak naprawdę nie wiem od czego zacząć tym bardziej że jestem "samotnym" podróżnikiem. Bardzo bym chciała do kogoś dołączyć na wyprawę fotograficzną. Czy jest ktoś zainteresowany?
radionx 16:49 | 30.03.2017
No może i u nas są wtedy wakacje, ale akurat w Azji płd.-wsch. to chyba najgorszy okres deszczu i monsunów :) Z wymienionych krajów w tym terminie ujdzie chyba tylko: Wietnam (ale sama północ), Indie (ale Ladakh), Sri Lanka (ale tylko wybrzeże płn.-wsch.). Generalnie sezon na te rejony (poza powyższymi) to listopad-kwiecień. Z tamtego kawałka świata sezon na nasze wakacje przypada chyba tylko na Indonezję :)
Jacky 08:02 | 31.03.2017
HejZgoda z przedmówcą. Chcesz ładnej pogody i ciepła jedż w lutym. Wiem bo byłem w Indochinach. A ulewy w dalekiej Azji to może od razu nie kataklizm ale
czasem nieprzejezdne drogi , podtopienia, małe ale rwące rzeczki w miastach itp.
Chyba że chcesz robić zdjęcia podwodne :)
Pozdro
Stefan_N 22:31 | 01.04.2017
E tam - gruba przesada z tą pogodą.Zajmuję się fotografią, prowadzę Internetowy Bank Fotografii https://photo3n.com
Większość zdjęć w Banku pochodzi z moich wypraw. A jeżdżę głównie w wakacje.
Tu są dzienniki podróży z tych wypraw - http://3n.travel.pl
Możesz dokładnie sprawdzić, gdzie była jaka pogoda. W większości krajów, które wymieniłaś już byliśmy, więc na razie tam nie pojedziemy. Ale w tym roku wybieramy się na Sumatrę i do Chin. Więc jeśli jesteś w stanie zmienić plany i nieco termin (ruszamy 10 lipca na pięć tygodni), to przyłącz się do nas.
(pisz na adres kontakt@3n.travel.pl)
Pozdrawiam
Stefan
Kama86 12:30 | 03.05.2017