Forum dyskusyjne
aszy007 15:42 | 19.02.2022
Witam wszystkich czytających ten post!Zdarzyła się nieprzyjemna przygoda przy zakupie biletów na stronie Air Canada. Do samego końca widziałem że płacę kartą z lot w dolarach kanadyjskich. Jak zobaczyłem na koncie ile mi pobrało to się zdziwiłem. Okazało się że dolary kanadyjskie zamieniły się w momencie płacenia na dolary amerykańskie. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z tego typu przypadkiem?
Piotr-Krk 17:14 | 19.02.2022
>Do samego końca widziałem że płacę kartą z lot w dolarach kanadyjskich.Jakoś trudno mi w to uwierzyć.
Myślę, że tu jest wszystko wyjaśnione:
"Why that cheap flight price in Canada might actually be in U.S. dollars"
www.cbc.ca/news/canada/nova-scotia/air-canada-flight-u-s-dollar-charge-website-1.5433619
Przy płaceniu kartą lub przelewach z rachunku przy SMS-ie z hasłem 3D dostaję info o wartości transakcji wraz z nazwą waluty. Trudno byłoby mi nie zauważyć, gdyby cokolwiek się nie zgadzało, LOL.
aszy007 21:43 | 19.02.2022
Bardzo Ci dziękuję za podesłanie tego linku. Dzięki niemu mam nadzieję odzyskać naliczoną różnicę.Jeżeli chodzi o tą operację nie było SMSa z kwotą. Jak robię przelewy z konta to przychodzi SMS i jest podana kwota. Przy realizacji tej płatności pojawił się wymóg uaktywnienia 3D Secure. Więc szybko zadzwoniłem do doradcy w banku i pomógł mi aktywować ten "wyższy stopień bezpieczeństwa". Na stronie Air Canada okno cały czas oczekiwało. Po aktywacji 3D Secure okno płatności poprosiło o podanie ePINu i tyle. Nie przyszedł żaden SMS z jakimś dodatkowym potwierdzeniem. Dokładnie tak samo jak w przykładzie opisanym w przesłanym linku.
Piotr-Krk 22:43 | 19.02.2022
>Nie przyszedł żaden SMS z jakimś dodatkowym potwierdzeniem.Miałem na myśli SMS-a typu:
Operacja nr 1 z dn. 19-02-2022 Przelew z rach:..... 12345 na rach.: 981...4321 kwota 1000 USD hasło 123456 Twój Bank.
aszy007 07:57 | 27.02.2022
Wysłałem reklamacje do Air Canada. Taką dostałem odpowiedź:Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie biletu zakupionego na aircanada.com. Rozumiem Państwa obawy dotyczące taryfy w dolarach amerykańskich, a nie kanadyjskich.
Dzielimy się Twoimi komentarzami z naszym zespołem wsparcia internetowego. Informacje zwrotne, takie jak Twoja, pomogą nam zidentyfikować i rozwiązać problemy z naszą witryną.
Chociaż rozumiem, że uważasz, że opłata za przejazd była wyższa niż oczekiwano z powodu wymiany walut, tak nie jest. Taryfy wyświetlane w amerykańskiej edycji naszej strony internetowej uwzględniają wahania kursów walut i są sprzedawane po cenie odpowiadającej dolarom kanadyjskim.
Niestety nie możemy zwrócić różnicy w cenie, ponieważ bilet został wykorzystany i nie pojawia się już w naszych systemach rezerwacji, jednak jako gest dobrej woli mamy przyjemność zaoferować eKupon w wysokości 200,00 CAD, który można wykorzystać na przyszłą rezerwację z nas. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o eKuponie.
Panie Szymański, zapewniamy, że będziemy ciężko pracować, aby zapewnić naszym klientom lepsze wrażenia z rezerwacji na naszej stronie internetowej i czekamy na powitanie Państwa na pokładzie w marcu.
Nie bardzo rozumiem co ma znaczyć, że bilet został wykorzystany. Przecież lot jest dopiero za miesiąc!
Podobne wątki podróże po świecie
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.