Forum dyskusyjne
linkalinka 14:48 | 12.07.2022
Będąc teraz w Norwegii dzień przed danym noclegiem, właściciel odwołał mój nocleg. Poprosił również, abym to ja na swoim koncie zrobiła rezygnację z noclegu, a on zwróci mi pieniądze na konto bankowe.Po pierwsze: omówiłam jakichkolwiek zmian na moim koncie w Booking.com
2. Napisałam, że jeśli chce odwołać mój nocleg, musi to formalnie uczynić sam.
3. Zgłosiłam na Booking.com tą sytuację.
Co było potem:
1. Właściciel skontaktował sie z Booking, który nakazał mu zrobienie odwołania ze swojej strony
2. Booking poinformował mnie o odwołaniu mojej rezerwacji
oraz - zaproponował inny nocleg (co ciekawe na Airbnb)
- zobowiązał sie zwrócić (pobrany już) koszt odwołanego noclegu
- zobowiązał sie zwrócić nadwyżkę kosztów wynikających z tej rezygnacji (po przesłaniu rachunków)
Wszystkie punkty zostały przez Booking.com spełnione! Dlatego nie trzeba poddawać się, nalezy dochodzić zadośćuczynienia
Piotr-Krk 11:59 | 13.07.2022
Pod tym względem booking.com zachowuje się okej. Gdy miałem anulowany przez właściciela nocleg w Niemczech, portal zaoferował mi zwrot pieniędzy za inny (pięciokrotnie droższy) hotel,który, musiałem zarezerwować awaryjnie. Generalnie booking.com pomaga klientom i w razie kłopotów z noclegiem za granicą sugeruję bezpośredni kontakt telefoniczny z portalem.
Podobne wątki podróże po świecie
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.