| |
wszystkie wątki |
wątki bez odpowiedzi
|
dodaj nowy wątek
| posty od najnowszych
nocleg WIEDEŃ > forum, porady i informacje
| |
|
| temat: nocleg WIEDEŃ
|
|
| autor komentarza: szkieuko |
| data dodania: 2009-05-24 14:10:30 |
treść: Poszukuję namiarów na tani nocleg w centrum Wiednia. Będę wdzięczna za namiary. |
|
dodaj komentarz
|
|
|
| |
|
|
|
| autor komentarza: kumo |
| data dodania: 2009-05-24 18:24:48 |
treść: Czesc, Oekotel 004322463186, Hotel na samym wlocie do Wiednia od strony Czech. Koszt cos okolo 30-35 Eur ze sniadaniem. Do sprawdzenia na stronie. Co ciekawe pod tym nr mozna spokojnie dogadaci sie po Polsku. Hotel co prawda nie jest w Centrum, ale do centrum jest doslownie kawalek. |
|
dodaj komentarz
|
|
|
| |
|
|
|
| autor komentarza: AnnaKortyk |
| data dodania: 2009-06-21 12:40:27 |
treść: Oferuje tani nocleg dla młodych osób w centrum Wiednia. Jestem studentka mieszkajaca w 2-pokojowym mieszkaniu. Doskonała lokalizacja! Blisko Prater i stacja U1 Praterstern. Kontakt: bienias@ifpan.edu.pl, +436766164897 |
|
dodaj komentarz
|
|
|
| |
|
|
|
| autor komentarza: beno_otreba |
| data dodania: 2012-03-13 21:24:35 |
treść: Ja korzystałem ze strony www.wieden.pl
W marcu płaciliśmy ponad 50zł za osobę ze śniadaniem w małym hoteliku niedaleko dworca kolejowego. Czysto schludnie i jednak tanio jak na nie tani Wiedeń.... |
|
dodaj komentarz
|
|
|
| |
|
| temat: MEININGER Hotel Downtown Sissi Super stosune, - forum, porady, opinie i informacje" href="http://www.globtroter.pl/forum/komentarz,40233,polecam,,,a,href,,http,,,www,booking,com,hotel,at,meininger-downtown-sissi,pl,html,aid,312311,,,b,meininger,hotel,downtown,sissi,,b,,,a,,super,stosune,.html">nocleg WIEDEŃ
|
|
| autor komentarza: Polkapol |
| data dodania: 2012-03-24 22:32:20 |