Forum dyskusyjne
bimbam 12:47 | 26.07.2009
Witam, czy ktoś próbował wywalczyć coś z Neckermannem? Skorzystałam wraz z przyjaciółmi z atrakcyjnej oferty za pośrednictwem easy-go, w której WYRAŻNIE było napisane o darmowym ski-passie. Na miejscu okazało się że każde z nas ma zapłacić za niego dodatkowe 160euro (!!!), nie byliśmy przygotowani na taki wydatek.. Ani easy-go ani Neckermann nie poczuwają się do odpowiedzialności oddania tych pieniędzy nie mówiąc o wyższym odszkodowaniu. Czy ktoś wie jak w takiej sytuacji należy postępować?
grzewor 12:54 | 27.07.2009
zgłos si edo Urzedu ochrony Klientow i konsumentow.http://www.uokik.gov.pl/
Podobne wątki podróże po świecie
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.