Forum dyskusyjne
eesti 18:25 | 02.01.2013
witam, od niedawna wpadam na coraz dziwniejsze pomysly.poniewaz to co napisze zabrzmi dla niektorych jak :''pan ze wsi zdobywa ksiezyc'' licze sie z niewielkim odzewem.
od 20 lat zwiedzam Swiat i zauwazylem, ze ostatnio nie mam z kim podrozowac.
poniewaz chcialbym, zeby 2013 nie wygladal tak jak poprzednie lata postanowilem zadbac o to juz teraz.
domyslam sie, ze w podobnej sytuacji jest wiele innych osob, w tym na pewno jakas kobieta, ktora lubi wyjazdy na wlasna reke.
troche o mnie: wlasnie przekroczylem 40tke, nie pale, pracuje ok.30 tygodni w roku, mieszkam we wroclawiu, jestem po studiach jezykowych.
[konto usuniete] 18:54 | 02.01.2013
No fajnie, tyle, że to nie jest biuro randek :)))) Od czasu do czasu pojawiają się tu takie anonsy...
eesti 19:13 | 02.01.2013
ja Cie krece, ale z Ciebie negatyw....ladnie to tak juz na poczatku roku wszystko komentowac tak krytycznie? rozumiem, ze to, co napisalem nie podoba Ci sie, wiec sie nie mecz i poszukaj czegos, co ci sie spodoba. wszystkiego dobrego w nowym roku.
[konto usuniete] 19:19 | 02.01.2013
HAHAHA! Życzę więc powodzenia tej dziewczynie, która się zdecyduje na podróż z Tobą. Zapomniałeś dodać w anonsie, że poziom agresji u Ciebie wysoki. Ja tylko wspominałam o regulaminie portalu. Żegnam.
eesti 20:13 | 02.01.2013
wlasnie tez tak sadze. na pewno na codzien jestes swietnym czlowiekiem i tylko masz zly dzien i wlasnie dlatego czepiasz sie....
grecik 20:25 | 03.01.2013
a gdzie teraz sie wybierasz ? czy wieksza ilosc osób cie tez interesuje czy tylko singielka ?
eesti 20:33 | 03.01.2013
05.01.wlasnie wylatuje do brazylii, a pozniej dalej do paragwaju i argentyny.interesuje mnie wyjazd w fajnym towarzystwie, niestety rzadko sie zdarza, zeby 10cioro moglo chciec tego samego...
eesti 20:33 | 03.01.2013