/ / > Na wycieczkę zagraniczna z klasą > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

Na wycieczkę zagraniczna z klasą

kategoria podróże po świecie

[konto usuniete] dołączył
16.03.2013

[konto usuniete] 17:19 | 16.03.2013

Witam jestem nauczycielem w jednym z Katowickich gimnazjów. W tym roku chciałam zabrać dzieci na wycieczkę szkolną zagraniczną miałby to być prezent z okazji ukończenia gimnazjum. Firmę przewozową już mamy współpracujemy z nią od kilku lat www.automagik.pl . Jednak takie wycieczki nie były nigdy organizowane w naszej szkole i nie mamy pojęcia gdzie pojechać. Nie chciałabym żeby był to bardzo daleki wyjazd no i wiadomo że miejsce musi przyjazne dzieciom. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

mayer dołączył
31.01.2013

mayer 18:13 | 16.03.2013

Witam, może coś więcej. Polska - zagranica ? jaki termin, jak długo ? Ale chyba najważniejsze - po pierwsze spytać dzieci. W klasie mojej córki, zorganizowano konkurs na organizację wycieczki szkolnej. Dzieciaki fantastycznie zdały "egzamin" i było w czym wybierać, a co niektóre postarały się nawet o znalezienie sponsorów.

16.03.2013

[konto usuniete] 20:44 | 16.03.2013

Zdecydowanie chciałabym żeby była to podróż poza granice kraju, ze sponsorem super sprawa mamy 2 uczennice którym zawsze komitet sponsoruje wyjazdy sytuacja materialna rodziny jest bardzo ciężka. Uchyl rąbka tajemnicy jak znaleźliście sponsorów ??

mayer dołączył
31.01.2013

mayer 21:14 | 16.03.2013

To już była tylko i wyłącznie inicjatywa dzieci - ze sponsorem. Jak one to zrobiły ? Dzieci potrafią wymyślać nowe pomysły. Reklama firmy na pikniku rodzinnym, promowanie na Facebooku, dotarcie do władz gminy... Pewne możliwości daje samorząd - Komitet Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (ale z nimi jest ciężko - jednak trochę można uzyskać).

16.03.2013

[konto usuniete] 21:20 | 16.03.2013