/ / > Przez Azje za 10tys Wizy > Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter.pl

Forum dyskusyjne

Przez Azje za 10tys Wizy

kategoria podróże po świecie

tomaszpi dołączył
16.11.2014

tomaszpi 17:09 | 16.11.2014

Witam,
chcialbym zoorganizować swoją pierwszą poważna wyprawę po świecie konkretnie Azji.
Jestem zielony w organizowaniu wypraw, poniewaz to bylaby moja pierwsza, staram czytać się fora i poradniki, ale mysle, ze napisanie tutaj bedzie lepszym pomyslem.

Czy da sie poleciec do Azji i zwiedzic jak najwiecej krajow w okresie 3-4 miesiace za okolo 10 tysiecy zl ?
I w tym zmiescic oplaty wizowe i czy ktos moglby mi zaproponowac jakis plan poniewaz jestem otwarty na wszystkie kraje najlepiej jesli o wize nie musialbym sie ubiegac jeszcze przed wylotem tylko na granicy.
Zamierzam jezdzic pociagami/na stopa aby jak najwiecej oszczedzic :)
I gdzie moglbym dowiedziec sie na co na pewno musze sie zaszczepic ?
Czy ktos moglby mi dac jakies wskazówki bardzo prosze o pomoc :)

Pozdrawiam !

nitkaska dołączył
21.05.2011

nitkaska 19:11 | 16.11.2014

Już Ci zazdroszczę:) Choć byłam w kilku krajach azjatyckich, to doradzić Ci mogę tylko w kwestii szczepień. Na Azję to głównie pokarmowe: dur brzuszny, żółtaczki typu A i B oraz przyda się też zdecydowanie, przy tak długiej podróży zwłaszcza, tężec z polio, można meningokoki. Jeśli zrobisz teraz, przed wyjazdem, dwie dawki tężca, to trzecią możesz zrobić po powrocie, a te wszystkie szczepiena dadzą Ci spokój na 10 lat (tylko nie pamiętam czy dur też na 10, czy nie ma 5).
10 tysi wydaje mi się kwotą ok, ale tu czekaj na bardziej profesjonalne rady:)

mrcanberra dołączył
17.02.2011

mrcanberra 21:00 | 16.11.2014