Forum dyskusyjne
Magda013 18:42 | 12.05.2016
Witam,Szukam osób lubiących tak jak ja podróżować, nie ważne czy to jednodniowy wypad w Polsce, czy kilkudniowa wycieczka zagranicę. Jestem otwarta na wszelkie propozycję ;)
W skrócie o mnie jestem studentką zaoczną z Warszawy (mam 22 lata), uważam że z każdym da się znaleźć wspólny temat i dobrze się bawić.
PapaJustify 17:43 | 13.05.2016
Świetnie się składa, szukam podobnych osób; ) Mam 35 lat, jestem z Łodzi. Polecam się; ) sebastian.szefel@wp.pl
Magda013 23:36 | 13.05.2016
No i super oby było więcej chętnych osób ^^
jovita 07:43 | 14.05.2016
Witam,bardzo chetnie dolacze do grupy na weekendowe podroze,jestem z Warszawy,mam 59 lat,sprawna fizycznie,podrozuje od mlodych lat,zwiedzilam poludniowa Europe i dalej ciagnie mnie w swiat,podroze po Polsce tez mnie fascynuja wiec oczekuje na propozycje,pozdrawiam wszystkich globtroterow.
jovita 07:50 | 14.05.2016
>Witam,bardzo chetnie dolacze do grupy na weekendowe podroze,jestem z Warszawy,mam 59>lat,sprawna fizycznie,podrozuje od mlodych lat,zwiedzilam poludniowa Europe i dalej
>ciagnie mnie w swiat,podroze po Polsce tez mnie fascynuja wiec oczekuje na
>propozycje,pozdrawiam wszystkich globtroterow.
Chetnie dolacze do grupy wybierajacej sie na Malte w sierpniu lub we wrzesniu,bardzo prosze o kontakt,pozdrawiam
Girl In A Blue Dress 09:52 | 15.05.2016
Ja też z Łodzi - i też się polecam:) Pozdrawiam serdecznie i czekam na jakieś wiadomości...:)
I love the Philippines 21:08 | 15.05.2016
Hej,Bardzo podoba mi się Twoje ogłoszenie. Ja podróżnik, 33 lata, Gliwice. Jakie masz plany na najbliższe miesiące? Mój email mffi@wp.pl
Czekam na kontakt.
basiaa 22:32 | 15.05.2016
ja również się Was przyłącze, jestem z okolic Łodzi, k 40zaplanujmy wypad w czerwcu
pozdrawiam
rom 17:35 | 16.05.2016
To ja również dołączę do weekendowych podróżników.
M - 60 lat z Konina, młody duchem, zmotoryzowany. trochę już pozwiedzał ale ciągle mało.
Roman
[fb] Patryk Hofman 19:20 | 19.05.2016