Forum dyskusyjne
FevreDream 12:51 | 12.04.2017
[moderacja przez GlobAdmina - wszystkie tego typu uwagi, szczególnie jeśli używane są bardzo mocne słowa jak przekręt będa usuwane, wyjaśnij sprawę z biurem podróży]Witajcie,
Chciałem Was przestrzec przed rezerwowaniem wycieczek 'First Minute' w ................. Nie dość, że istnieje duże ryzyko odwołania wyjazdu bez podania wiarygodnego wytłumaczenia, to jeszcze na dodatek biuro nawet odrobinę nie próbuje zadośćuczynić niedogodnościom, jakie klient (do tego stały) ma z powodu ich działań.
Nasza sytuacja wyglądała następująco: na początku grudnia zarezerwowaliśmy wylot na Rodos, który miał odbyć się 14.04. Za 5* hotel All inclusive mieliśmy płacić niecałe 2400 od osoby, także ani mało, ani dużo - ot w miarę nie najgorsza oferta. Dodam, że zdecydowaliśmy się na tak wczesne wykupienie wycieczki, bo z powodów zawodowych (ustalanie urlopów z wyprzedzeniem) bardzo zależało nam na tym, żeby wylot był w granicach 14-16.04. Jednak około 4 tygodnie temu biuro pewnie stwierdziło, że ma za mało chętnych i całkowicie odwołało w/w lot. Na dodatek jedyna propozycja zamiany wyjazdu, jaką nam przedstawiono, to albo wyjazd kilka tygodni później do tego samego hotelu, albo 2dni wcześniej lotem rejsowym! Miesiąc przed wyjazdem, gdzie jest już 'ustawiony' urlop w pracy dla wszystkich uczestników! Na nasze propozycje bezkosztowej zmiany rezerwacji na wyjazd w tym samym terminie do hotelu o podobnym standardzie, ale w innej lokalizacji otrzymaliśmy odpowiedź, że 'tak się nie da'. Moim skromnym zdaniem każde szanujące się biuro powinno coś takiego samo zaproponować, żeby nie stracić klienta, zresztą mieliśmy taką sytuację w przeszłości z innym organizatorem, które problem rozwiązało właśnie w ten sposób.
Z tego co czytałem na Facebook'u, a także z rozmów ze znajomymi wiem, że nie był to jedyny 'przekręt' ze strony tego biura w tym sezonie. Niektóre kierunku zostały na przykład całkowicie odwołane na cały sezon (np. wyjazdy do Hiszpanii, miejscowość Peniscola - całkowicie unikalny kierunek, którego nie miało w ofercie żadne inne biuro).
Także podsumowując - uważajcie na nich.
Edgarek 20:21 | 12.04.2017
Szczerze? Właśnie dlatego my tutaj staramy się podróżować a nie jeździć na wczasy na Rodos z biurem podróży.
nitkaska 10:23 | 13.04.2017
Fevre Dream, dokładnie tak, jak napisał Edgarek.
paweł.p 11:17 | 13.04.2017
Odwołanie wyjazdu może wkurzyć, temu się nie dziwię, jednak patrząc z boku na chłodno, biuro zawiadomiło Was na miesiąc przed terminem - to dosyć duże wyprzedzenie. Macie umowę z tym biurem - jeżeli nie dotrzymali warunków na jakie się z wami umówili, to należy się Wam rekompensata. Natomiast jeżeli przewidzieli w umowie taką sytuację, to nie rozumiem dlaczego ich opluwasz? Nie czytałeś umowy? W usługach, szczególnie jeżeli istnieje wielu podwykonawców, a tak jest w tym przypadku, takie rzeczy się zdarzają. Skoro jesteś taki rozżalony, to pewnie nieumiejętnie rozpatrzyli Twoją reklamację. Jednak z tego co napisałeś, trudno wywnioskować jakiś przekręt - po prostu nie mają w ofercie takiego produktu jaki zażądałeś.
stock 11:54 | 13.04.2017
Ja tu nigdzie przekrętu nie widze. Takie rzeczy w biurach się zdarzają i nie jest to nic dziwnego. Dali znac miesiąc wcześniej przecież. Rozżalenie bym lepiej zmianił w samozaparcie i za rok ruszył samemu do tego rejonu w Hiszpani - skoro taki nierozpoznany rzekomo (w co akurat szczerze wątpię). I to zrób samemu wtedy pretensje będziesz miał sam do siebie. Na tym forum w większości to ludzie samemu jednak.
FevreDream 14:30 | 13.04.2017
Nie chodzi mi aż tak o samo odwołanie wycieczki, tylko o to, w jaki sposób zostaliśmy później potraktowani (brak zaproponowania sensownego rozwiązania ze strony biura). Tak jak pisałem, kupiliśmy wyjazd w grudniu, kiedy mogliśmy wybierać spośród ofert 'First Minute' nie tylko w Rainbow, ale też u wielu innych organizatorów, natomiast na miesiąc przed wyjazdem oferta ta jest już mocno ograniczona, a poza tym nie ma już tak promocyjnych cen. Trzeba albo czekać na ostatnią chwilę, albo załatwiać wyjazd samemu, tak jak proponujecie. Tyle że w naszym przypadku, kiedy oboje jesteśmy zapracowaniu, jest nam dużo wygodniej skorzystać z oferty biura podróży. Za to na miejscu zwiedzamy zawsze tylko na własną rękę.Przypadek Hiszpanii podałem tylko dla przykładu, że nie tylko ja miałem takie przeboje z nimi.
Żadnej reklamacji nie składaliśmy, ponieważ wszystko odbyło się zgodnie z ich regulaminem. Tyle że ma się on nijak do 'ludzkiego' podejścia do klienta i właśnie przed tym chciałem wszystkich ostrzec.
FevreDream 14:32 | 13.04.2017
P.S.Nie otrzymaliśmy też żadnej rekompensaty. Jedyne co, to zwrócono nam wpłaconą zaliczkę.
serpicco 18:46 | 13.04.2017
>P.S.>Nie otrzymaliśmy też żadnej rekompensaty. Jedyne co, to zwrócono nam wpłaconą
>zaliczkę.
szczerze współczuję , ale nie ma tego złego ......Wiele lat temu też biuro wsadziło nas na ,,minę " . Od tego czasu zdecydowaną większość wyjazdów organizuję samodzielnie , często wspierając się wiedzą innych , między innymi Szanownych Globtroterowiczów. Mam to czego chcę , a przy okazji poznaję wielu ciekawych ludzi . Tak więc do dzieła .
ps. właśnie przed godziną dowiedziałem się że mamy odwołany nocleg ( od jutra ) na Święta w Barcelonie i tak jak wielu innych nie lamentuję tylko działam :) .
Wesołych Świąt :)
Podobne wątki podróże po świecie
Forum dyskusyjne
Aby korzystać z forum należy być zarejestrowanym użytkownikiem Globtroter.pl. Kliknij [TUTAJ], jęśli jesteś nowy.
Wypowiedzi użytkowników publikowane w Globtroter.pl są prywatnymi opiniami osób korzystających z Forum.
Globtroter.pl zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i w żaden sposób nie utożsamia się z poglądami wyrażanymi w tym miejscu.
Wszelkie wątpliwości prosimy kierować na adres: globtroter@globtroter.pl.
Redakcja Globtroter.pl zastrzega sobie prawo do moderowania i redagowania wypowiedzi na Forum bez podania przyczyn, zamieszczanie treści reklamowych jest zabronione.